wtorek, 5 kwietnia 2016

#32 Antonio Valencia

Witajcie po długiej przerwie!
Dzisiejsza notka będzie dotyczyła pewnego Ekwadorskiego piłkarza. Mowa oczywiście o bocznym pomocniku czerwonej części Manchesteru- Antonio Valenci. Może grać on w linii środkowej jak i w obronie. W United gra on już od 2009 roku, jego poprzednim klubem było Wigan Athletic, grał on także w takim klubie jak Villareal czy Nacional Quito. Bardzo lubię tego piłkarza ze względu na jego styl gry a także stosunek do kibiców. Antonio jest jednym z najchętniej i najczęściej odpisującym zawodnikiem MU, dlatego też postanowiłam do niego napisać. :) Spodziewałam się 2 kart z sezonu 15/16, ale gdy otworzyłam kopertę byłam bardzo mile zaskoczona, gdyż Antonio wysłał karty z rożnych sezonów, które oczywiście kolekcjonuje. Są one dla mnie bardzo wartościowe! Czekałam około 2 miesięcy, pisząc na adres klubowy!

3 komentarze:

  1. Gratulacje !!

    http://autografymateuszz90.blogspot.com/2016/04/111-francesco-totti.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Dodasz mój blog do ulubionych? Odwdzięczę się ;)
    http://davidautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń