środa, 1 kwietnia 2015

#3 Lotos Trefl Gdańsk

Witajcie! Dziś grafy od mojego ulubionego klubu, jeżeli chodzi o siatkówkę, czyi Lotos Trefl Gdańsk. Byłam święcie przekonana, że ten list judo mnie nie przyjdzie, bo czekałam na niego aż 2 miesiące, ale było warto! Mimo iż poprosiłam o tylko 2 karty (Mateusz Mika, Andrea Anstasi) dostałam aż 15! Przysłali mi również list z podziękowaniami. Myślę, że to bardzo miło z ich strony, że tak dbają o swoich fanów.

Marco Falaschi- Rozgrywający

Piotr Gacek- Libero

MATEUSZ MIKA- PRZYJMUJĄCY

Murphy Troy- Atakujący

Krzysztof Wierzbowski- Przyjmujący

Wojciech Grzyb- Środkowy

Sebastian Schwarz- Przyjmujący

Damian Schulz- Atakujący 

Przemysław Stępień- Rozgrywający

Artur Ratajczak- Środkowy

Moustapha M'Baye- Środkowy

Bartosz Gawryszewski- Środkowy

Sławomir Stolc- Przyjmujący

Mateusz Czunkiewicz- Libero

Andrea Anastasi- Trener

I na koniec list z podziękowaniami! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz