piątek, 17 kwietnia 2015

#11 Eve-nement Team

Uff! Myślałam, że już nie przyjdzie! :D A jednak! EVE-NEMENT TEAM list, na który najbardziej czekałam, wreszcie do mnie dotarł. Wiele osób mówiło, że trzeba czekać długo, ale nie sądziłam, że tylko 1,5 miesiąca. Niektórzy dostawali listy nawet po 2 latach :P To bardzo miło ze strony eve-nementu , że tak dbają o fanów. List z prośbą i kopertą zwrotną wysłałam na adres podany na stronie internetowej. Jestem mega szczęśliwa, bo dostałam autografy moich ulubionych polskich skoczków:
Kamil Stoch, Klemens Murańka, Jan Ziobro, Stefan Hula, Krzysztof Miętus. :)


Kamil Stoch, na karcie Fischera. 

Klemens Murańka, na karcie Eve-nementu 

Jan Ziobro, również na karcie Eve-nementu

Stefan Hula, na karcie Isovera

Krzysztof Miętus, też na karcie Eve-nementu, ale autograf (nie wiem dlaczego) jest na drugiej stronie :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz